ZNAJDŹ NAS NA:
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
SPRAWDŹ CZY
SERWIS NALEŻY
DO AKCJI
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
SPRAWDŹ CZY
SERWIS NALEŻY
DO AKCJI
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
SPRAWDŹ CZY
SERWIS NALEŻY
DO AKCJI

AKTUALNOŚCI

Emocje.TV dołącza do akcji „Oglądaj Legalne”

Emocje.TV jest kolejnym serwisem, który przystąpił do prowadzonej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska akcji społecznej „Oglądaj Legalne”. Celem inicja...

Strefa Bajek jako kolejny portal włącza się w akcję Oglądaj Legalne

Zainicjowana przez IAB Polska akcja społeczna Oglądaj Legalne zyskała kolejnego sygnatariusza. Do grona portali angażujących się na rzecz legalnej dystrybucji treści dołączyła Strefa Bajek, czyli p...

Tvp.pl dołącza do akcji Oglądaj Legalne

tvp.pl dołącza do społecznej akcji „Oglądaj Legalne", której celem jest wskazanie i promowanie tych miejsc w Sieci, w których internauta ma gwarancję, że ogląda legalne treści. ...

Do grona sygnatariuszy Inicjatywy IAB Polska na rzecz uczciwej reklamy dołącza TVN S.A. oraz TVN Media

Walkę z nielegalnymi serwisami rozpoczyna coraz więcej rozpoznawalnych marek. Do Inicjatywy na rzecz uczciwej reklamy przystąpiły TVN S.A. oraz TVN Media, co znacząco wpłynie na skuteczność podejmo...

Inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy IAB Polska – podsumowanie konferencji prasowej

Podczas Forum IAB Polska odbyła się konferencja prasowa inaugurująca Inicjatywę na rzecz uczciwej reklamy. Udział w niej wzięli przedstawiciele Ministerstw, które objęły Inicjatywę hono...

Chcemy uświadamiać internautów i promować legalne serwisy

Prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt o akcji "Oglądaj Legalne", piractwie internetowym oraz uświadamianiu internautów i promocji serwisów działających zgodnie z prawem na p...

IAB Polska zaprasza serwisy VoD na spotkanie dotyczące wyszukiwarki

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wraz z firmą Netsprint,  15 lipca 2014 r. o godz. 11.00, organizuje spotkanie dla serwisów VoD, które chciałyby dołączyć...

Netsprint przygotuje wyszukiwarkę legalnych treści dla IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wybrał firmę Netsprint w konkursie na przygotowanie wyszukiwarki legalnych treści , która będzie dostępna na stronie akcji Oglądaj L...

EVIO dołącza do Akcji Oglądaj Legalne

Z dniem 13 maja 2014 r., EVIO Polska uzyskało status Ambasadora Akcji Oglądaj Legalne, będącej społeczno-edukacyjną inicjatywą IAB Polska, której celem jest promocja legalnej dystrybucji tre...

PIIT nowym Ambasadorem Akcji Oglądaj Legalne

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji została Ambasadorem akcji Oglądaj Legalne. Ochrona własności intelektualnej jest jednym kluczowym zagadnień dla podmiotów z rynku ICT, PIIT wsp...

SDPT Sygnał Ambasadorem Akcji Oglądaj Legalne

SDPT SYGNAŁ, którego celem jest przeciwdziałanie kradzieży sygnału telewizyjnego, służy ochronie własności intelektualnej, tym samym praw nadawców, dystrybutorów, licencjodawc&...

InsysPlay dołącza do grona Ambasadorów Akcji Oglądaj Legalne

Insys jest liderem w branży video online w Polsce. Firma zajmuje się kompleksowym tworzeniem portali video, serwisów VOD i telewizji internetowych: od strategii, przez wdrożenie, p...

PARTNERZY AKCJI

Do grona sygnatariuszy Inicjatywy IAB Polska na rzecz uczciwej reklamy dołącza TVN S.A. oraz TVN Media

Walkę z nielegalnymi serwisami rozpoczyna coraz więcej rozpoznawalnych marek. Do Inicjatywy na rzecz uczciwej reklamy przystąpiły TVN S.A. oraz TVN Media, co znacząco wpłynie na skuteczność podejmowanych działań.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, zainicjował akcję mającą na celu podjęcie działań antypirackich w kooperacji z reklamodawcami, domami mediowymi, i innymi podmiotami związanymi z reklamą internetową. Inicjatywę patronatem honorowym objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

- Inicjatywa IAB Polska na rzecz uczciwej reklamy stanowi dla branży reklamowej drogowskaz w walce z piractwem. Z pełnym przekonaniem jednak podkreślam znaczenie konkretnych działań deklarowanych przez kolejno przystępujące do akcji podmioty. Sygnatariusze, którzy wspierają Inicjatywę stają się prawdziwymi liderami kierunku rozwoju branży internetowej, dlatego przystąpienie do akcji TVN S.A. i TVN Media, marek których nie trzeba nikomu przedstawiać, jest przełomowe w działaniach zwalczających w Polsce piractwo – mówi Prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt.

- Chętnie wspieramy działania Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w walce z serwisami rozpowszechniającymi nielegalne treści. Wierzymy, że dołączając do grona sygnatariuszy tej inicjatywy możemy skutecznie współdziałać na rzecz osłabienia pozycji piratów. Uświadomienie wszystkim uczestnikom rynku, że ich reklamy mogą wspierać piratów jest bardzo dobrą inicjatywą IAB – powiedział Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN odpowiedzialny za rozwój biznesu. 

Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN odpowiedzialny za rozwój biznesu

Maciej Maciejowski, członek Zarządu TVN odpowiedzialny za rozwój biznesu

TVN S.A.

TVN jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W swoim portfolio ma następujące kanały: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. W 2014 roku TVN został uznany przez miesięcznik „Media i Marketing Polska” za Nadawcę 20-lecia, a kanał główny TVN i stacja informacyjna TVN24 uzyskały pozycję najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych w Polsce w okresie ostatniej dekady - wg raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Do TVN należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN posiada również serwis wideo na żądanie Player.pl, który pozwala na bezpłatny dostęp online do bogatej biblioteki seriali i programów telewizyjnych. Jest dostępny m.in. na urządzeniach z systemem Android i iOS, w telewizorach wiodących producentów, za pośrednictwem dekoderów wybranych operatorów oraz na konsolach do gier.

 

TVN Media Sp. z o.o.

Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. to największe biuro sprzedaży reklam w Polsce proponujące nowoczesną komunikację w ogólnopolskiej stacji TVN, kanałach z szerokiej palety Premium TV oraz najbogatszą ofertę jakościowego video on-line. Biuro tworzy zespół specjalistów kreujących nieszablonowe rozwiązania dla swoich klientów.

Premium TV to oferta kanałów tematycznych oraz naziemnej telewizji cyfrowej skierowana do wymagających i poszukiwanych przez reklamodawców grup celowych, reprezentuje reklamowo takich wydawców jak TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy, The Walt Disney Company.

 

Inicjatywa jest zaproszeniem dla przedsiębiorców i jednostek organizacyjnych, zapowiadającym szerokie spektrum korzyści, płynących z przekierowania wpływów budżetowych do podmiotów działających legalnie. Pobierz dokument i deklarację przystąpienia