Walkę z nielegalnymi serwisami rozpoczyna coraz więcej rozpoznawalnych marek. Do Inicjatywy na rzecz uczciwej reklamy przystąpiły TVN S.A. oraz TVN Media, co znacząco wpłynie na skuteczność podejmowanych działań.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, zainicjował akcję mającą na celu podjęcie działań antypirackich w kooperacji z reklamodawcami, domami mediowymi, i innymi podmiotami związanymi z reklamą internetową. Inicjatywę patronatem honorowym objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
- Inicjatywa IAB Polska na rzecz uczciwej reklamy stanowi dla branży reklamowej drogowskaz w walce z piractwem. Z pełnym przekonaniem jednak podkreślam znaczenie konkretnych działań deklarowanych przez kolejno przystępujące do akcji podmioty. Sygnatariusze, którzy wspierają Inicjatywę stają się prawdziwymi liderami kierunku rozwoju branży internetowej, dlatego przystąpienie do akcji TVN S.A. i TVN Media, marek których nie trzeba nikomu przedstawiać, jest przełomowe w działaniach zwalczających w Polsce piractwo – mówi Prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt.
- Chętnie wspieramy działania Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w walce z serwisami rozpowszechniającymi nielegalne treści. Wierzymy, że dołączając do grona sygnatariuszy tej inicjatywy możemy skutecznie współdziałać na rzecz osłabienia pozycji piratów. Uświadomienie wszystkim uczestnikom rynku, że ich reklamy mogą wspierać piratów jest bardzo dobrą inicjatywą IAB – powiedział Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN odpowiedzialny za rozwój biznesu.
Maciej Maciejowski, członek Zarządu TVN odpowiedzialny za rozwój biznesu
TVN S.A.
TVN jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W swoim portfolio ma następujące kanały: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. W 2014 roku TVN został uznany przez miesięcznik „Media i Marketing Polska” za Nadawcę 20-lecia, a kanał główny TVN i stacja informacyjna TVN24 uzyskały pozycję najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych w Polsce w okresie ostatniej dekady - wg raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
Do TVN należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN posiada również serwis wideo na żądanie Player.pl, który pozwala na bezpłatny dostęp online do bogatej biblioteki seriali i programów telewizyjnych. Jest dostępny m.in. na urządzeniach z systemem Android i iOS, w telewizorach wiodących producentów, za pośrednictwem dekoderów wybranych operatorów oraz na konsolach do gier.
TVN Media Sp. z o.o.
Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. to największe biuro sprzedaży reklam w Polsce proponujące nowoczesną komunikację w ogólnopolskiej stacji TVN, kanałach z szerokiej palety Premium TV oraz najbogatszą ofertę jakościowego video on-line. Biuro tworzy zespół specjalistów kreujących nieszablonowe rozwiązania dla swoich klientów.
Premium TV to oferta kanałów tematycznych oraz naziemnej telewizji cyfrowej skierowana do wymagających i poszukiwanych przez reklamodawców grup celowych, reprezentuje reklamowo takich wydawców jak TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy, The Walt Disney Company.
Inicjatywa jest zaproszeniem dla przedsiębiorców i jednostek organizacyjnych, zapowiadającym szerokie spektrum korzyści, płynących z przekierowania wpływów budżetowych do podmiotów działających legalnie. Pobierz dokument i deklarację przystąpienia